Aktualności
Nowa wersja CMS

Trwają intensywne praca nad rozwojem systemu CMS.


Nowy rodzaj płatnośći

Uprzejmie informujemy że nasz sklep został wzbogacony o platności online za pomocą Przelewy24


Aktualizacja serwera

We wrześniu miała miejsce optymalizacja serwera, która znacznie poprawia wydajność apliackji internetowych.


Strefa klienta
Login

Hasło

SEM

Czym są Linki Sponsorowane?
Linki Sponsorowane (znane też jako Google AdWordsTM lub AdWordsTM) są formą reklamy, która pojawia się na liście wyników wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej GoogleTM po wpisaniu danego słowa kluczowego.Obszary, gdzie wyświetlają się Linki Sponsorowane są odróżnione od naturalnych wyników (będących efektem pozycjonowania) lokalizacją i/lub kolorem tła.

Ile kosztuje reklama w Linkach Sponsorowanych?
Link Sponsorowany jest reklamą typu PPC (pay per click), co znaczy, że osoba zlecająca kampanię Linków Sponsorowanych ponosi opłatę jedynie za faktyczne „kliknięcia” w jej reklamę, czyli zazwyczaj za faktyczne odwiedziny na promowanej stronie internetowej.

Jakie są podstawowe różnice między pozycjonowaniem, a Linkami Sponsorowanymi?
Pozycjonowanie, to proces który trwa dłużej, ale efekt działań jest bardziej długofalowy. Linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce natychmiast po zasileniu konta, ale równie szybko znikają po wyczerpaniu budżetu.Rzeczywisty koszt i jednej i drugiej formy promocji zależy przede wszystkim od potrzeb, konkurencji i budżetu osoby zainteresowanej daną formą reklamy.

Co wybrać – pozycjonowanie, czy Linki sponsorowane?
Zespół digitalsolution.pl z chęcią przeanalizuje Państwa potrzeby i doradzi co będzie dla Państwa lepszym wyborem. Należy jednak pamiętać, że obie formy reklamy nie wykluczają się wzajemnie i mogą doskonale się uzupełniać pod warunkiem przygotowania rozsądnej strategii marketingowej.