Agencja SEO

Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów www

Chcesz zaistnieć w Internecie? Skuteczne pozycjonowanie stron jest zatem czymś dla Ciebie, a nasza agencja - najlepszym środkiem do jego przeprowadzenia. Zdajemy sobie sprawę, że każda kampania marketingowa musi być dokładnie przemyślana. Szczególnie wtedy, gdy dotyka ona coraz ważniejszego w branży Internetu. Proponujemy zatem rozwiązania najbardziej optymalne, pozycjonując i optymalizując najlepiej na rynku. Zatrudniamy specjalistów, którzy zajmą się Tobą i Twoją stroną lub sklepem w sposób, na jaki zasługujesz. Przekonaj się o tym, wyciągając do nas swoją rękę i przedstawiając nam swoją wizję obecności w Internecie. Świadczymy usługi seo w bezpieczny sposób wpływając na widoczność strony w wyszukiwarkach.



pozycjonowanie strony internetowej seo

Skuteczny marketing w wyszukiwarkach internetowych
SEM (Search Engine Marketing)

Świadczymy usługi profesjonalnego pozycjonowania stron, kampanii Google Ads oraz wielu innych działań marketingowych w Internecie. Posiadamy bogate doświadczenie - gwarantujemy skuteczność oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Największy nacisk kładziemy na jakość i kontakt z klientem, dlatego nie boimy się wyzwań i konkurencji! Aby dowiedzieć się więcej na czym polega pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych, co to jest SEO oraz jakie korzyści może Ci ono przynieść, zapraszamy do zapoznania z dalszą częścią strony.

diagram pozycjonowania strony www
Specjalista SEO
To osoba posiadająca wieloletnie doświadczenie w branży pozycjonowania stron. Zajmuję się od samego początku kluczowymi zagadnieniami związanymi z procesem pozycjonowania waszego projektu oraz konsultacjami SEO. Do jej głównych zadań należy przeprowadzenie audytu SEO, ustalenia z klientem jego potrzeb i oczekiwań, doborem słów kluczowych, planem licznych optymalizacji i rozwoju strony (tworzenie wartościowych treści oraz link buildingu). Podsumowując specjalista SEO jest to osoba przygotowująca całą strategię kampanii pozycjonowania waszej strony, portalu, sklepu czy innego biznesu w Internecie.
Specjalista PPC Google Ads
To profesjonalista zajmujący się tworzeniem, optymalizacją, prowadzeniem oraz rozwojem kampanii reklamowej w Google Ads. PPC - Pay Per Click oznacza, że koszt za reklamę naliczany jest dopiero w momencie kliknięcia przez użytkownika w reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie. Kampania PPC stanowi dodatkową możliwość zwiększenia zysków z prowadzonej działalności w Internecie. Świetnie nadaje się do prowadzenia szybkich akcji promocyjnych, okolicznościowych czy też tematycznych.
wyszukiwarka internetowa na ekranie laptopa
Czym są Linki Sponsorowane?
Linki Sponsorowane (znane też jako Google Ads lub AdWords) są formą reklamy, która pojawia się na liście wyników wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej Google po wpisaniu danego słowa kluczowego. Obszary, gdzie wyświetlają się Linki Sponsorowane są odróżnione od naturalnych wyników (będących efektem pozycjonowania) lokalizacją i/lub kolorem tła.
Ile kosztuje reklama w Linkach Sponsorowanych?
Link Sponsorowany jest reklamą typu PPC (pay per click), co znaczy, że osoba zlecająca kampanię Linków Sponsorowanych ponosi opłatę jedynie za faktyczne "kliknięcia" w jej reklamę, czyli zazwyczaj za faktyczne odwiedziny na promowanej witrynie internetowej.
Jakie są podstawowe różnice między pozycjonowaniem, a Linkami Sponsorowanymi?
Pozycjonowanie, to proces który trwa dłużej, ale efekt działań jest bardziej długofalowy. Linki sponsorowane pojawiają się w wyszukiwarce natychmiast po zasileniu konta, ale równie szybko znikają po wyczerpaniu budżetu. Rzeczywisty koszt i jednej i drugiej formy promocji zależy przede wszystkim od potrzeb, konkurencji i budżetu osoby zainteresowanej daną formą reklamy.
Co wybrać – pozycjonowanie, czy Linki sponsorowane?
Nasz zespół z chęcią przeanalizuje Państwa potrzeby i doradzi co będzie dla Państwa lepszym wyborem. Należy jednak pamiętać, że obie formy reklamy nie wykluczają się wzajemnie i mogą doskonale się uzupełniać pod warunkiem przygotowania rozsądnej strategii marketingowej.
Masz pytania, potrzebujesz rady - polecamy

Konsultacje SEO

Jeżeli dopiero planujesz pozycjonowanie strony w Google i poszukujesz porad, albo już prowadzisz pozycjonowanie, a masz co do niego pewne wątpliwości, zawsze można sięgnąć po konsultacje SEO. Pozwolą Ci one pozyskać wskazówki w zakresie najlepszych rozwiązań w konkretnym, silnie indywidualnym przypadku. Pozycjoner wykorzysta swoje doświadczenie i odpowiednio przeanalizuje Twoją stronę czy sklep, a także spojrzy na dotychczas wykonane przez Ciebie działania. Sięgnij po jego pomoc, by obrać najbardziej odpowiedni kierunek dla siebie. Taki, który optymalnie wykorzysta Twój czas i budżet do osiągnięcia najbardziej satysfakcjonującego efektu w wynikach wyszukiwania Google jakim jest TOP 1.
Skontaktuj się z nami
schemat ważnych elementów pozycjonowania witryny internetowej

Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych (w Polsce utożsamiane z SEO - Search Engine Optimization) można określić szeregiem działań zmierzających do przeniesienia konkretnej strony www czy sklepu online na szczyty organicznych wyników wyszukiwania. Zazwyczaj w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie - Google. Zawsze jest ono nastawione na konkretne frazy, których odpowiedni wybór jest podstawą sukcesu. Pozycjonowanie w Google jest współcześnie jedną z podstawowych form marketingu w Internecie, a zarazem szalenie skutecznych. Składają się na nie:
  • audyt SEO, dzięki któremu można dowiedzieć się, czy optymalizacja SEO stoi na odpowiednio wysokim poziomie
  • copywriting SEO, a zatem tworzenie treści ułatwiających pozycjonowanie
  • link building (linkowanie) - pozyskiwanie wartościowych linków do pozycjonowanej strony
  • analizowanie i raportowanie, które pomagają śledzić progres w działaniach
  • wdrażanie zaleceń pod kątem SEO - koniecznie takich bazujących na współczesnych standardach, dyktowanych przez aktualne algorytmy wyszukiwarki
  • konsulting SEO, a zatem wsparcie merytoryczne na każdym etapie całego procesu
Oczywiście wyżej wspomniane aspekty są tylko jednymi z wielu, na które możesz u nas liczyć. Jeśli spodziewasz się kompleksowego i profesjonalnego podejścia dobrze trafiłeś. Skontaktuj się z nami i rozpocznijmy owocną współpracę już dziś!

Dlaczego warto pozycjonować stronę www?

Główną i najczęściej skłaniającą ku pozycjonowaniu stron zaletą jest możliwość pozyskania wysokiej jakości ruchu. Bardzo często przekładającego się na konwersje (a zatem skorzystanie z usługi, kontakt z firmą, sprzedaż i inne - zależnie od Twojego celu). Pozyskany w ten sposób ruch jest w dużej mierze bezpłatny, ponieważ nie trzeba płacić za każde przekierowanie - w przeciwieństwie do opłacania reklamy w wyszukiwarce. Internet to bardzo liczące się medium na rynku reklamowym. Już teraz szacuje się, że jest tym najpopularniejszym (obok telewizji), ale też tym najszybciej rozwijającym się. Nie sposób go więc zignorować.

ifografika smartfon i szkolenie z pozycjonowania seo

Pozycjonowanie strony pozwoli znaleźć ją użytkownikom rzeczywiście poszukującym prezentowanych przez nią treści. W przypadku sklepów mowa tutaj o oferowanych przez nie produktach. Z doświadczenia można powiedzieć, że to wyniki z pierwszej strony (zwykle te pierwsze) klika się najczęściej, uważając je za najbardziej trafne i najatrakcyjniejsze. Pozycjonowane w Google pozwala odpowiednio to wykorzystać, zwiększyć ruch i przyczynić się do rozwoju biznesu.

Co wpływa na pozycję serwisu w wyszukiwarce Google?

Szacuje się, że istnieje kilkaset różnych czynników rankingowych, które algorytm Google bierze pod uwagę przy plasowaniu konkretnej strony www w wynikach swojego wyszukiwania. Wiele spośród nich jest istotniejsze od innych, jednak tak naprawdę wszystkie składają się na szeroko pojęty sukces właśnie w obrębie wyszukiwarki. tagi ozanczające elementy optymalizacji strony www pod pozycjonowanie Z tych najważniejszych warto wymienić:

  • czynniki związane z domeną, w tym jej wiek, okres rejestracji, zawarte w niej słowo kluczowe czy historia
  • czynniki związane z budową strony, a zatem z jej kodem - słowa kluczowe w meta tagach, nagłówki, długość treści, spisy treści (ułatwiające nawigację)
  • czynniki związane z treścią, a zatem jej długością, użytecznością, nasyceniem cennymi słowami kluczowymi i przede wszystkim wartością, jaką przedstawia ona odbiorcom
  • czynniki zewnętrzne, w tym przede wszystkim strony odsyłające do Twojego sklepu czy witryny.
  • czynniki Core Web Vitals (Podstawowe wskaźniki internetowe), których statystyki dla podstron możemy zobaczyć w Google Search Console.
Skupiamy się na wszystkich tych czynnikach i wypozycjonujemy powierzony nam serwis internetowy. Przekonaj się o tym już teraz, kontaktując się z nami. Chętnie przedstawimy Ci ofertę.

Optymalizacja stron pod proces pozycjonowania

Optymalizacja strony to działania w jej obrębie mające przygotować ją do bezproblemowej i płynnej współpracy z robotami Google. Poprawia indeksowanie się strony i zapewnia wzrosty pozycji w długofalowej perspektywie. Zanim wdroży się w życie działania seo mające na celu właściwe pozycjonowanie, optymalizacja SEO jest czymś niezbędnym do przeprowadzenia celem usprawnienia całego tego procesu. Składa się na nią całe mnóstwo działań, które mają wielkie znaczenie w codziennej pracy nad pozycją strony lub sklepu. Optymalizacja jest procesem bardzo ważnym i jest ściśle powiązana ze strategią seo. Optymalizacja wpływa nie tylko na pozycje w wyszukiwarce, ale i generalny kształt Twojej witryny i jej odbiór ze strony odwiedzających. Po dobrze przeprowadzonej optymalizacji już nawet po 14 dniach w Google Analytics widać efekty.

Pozycjonowanie sklepu internetowego to konieczność

Jeszcze kilka lat temu sama obecność w Internecie była dla firmy (czy, ogólniej, człowieka) wyróżnieniem i czymś naprawdę ją wyróżniającym. Dziś jednak stała się standardem i tak naprawdę przestała wystarczać. Olbrzymia konkurencja sprawiła, że obecności tej można po prostu nie zauważyć, w gąszczu innych ofert tematycznych związanych z tą samą branżą. Pozycjonowanie sklepów internetowych stało się czymś napędzającym rynek e-commerce. Czymś, czego nie możesz odpuścić w drodze ku osiągnięciu sukcesu. Zwłaszcza tego bazującego właśnie na działalności w świecie wirtualnym. O ile więc sklepy stacjonarne mogą poradzić sobie bez strategii pozycjonowania, a nawet własnej oferty internetowej, te w pełni Internetowe już nie. Sięgnięcie po usługi naszej agencji wydaje się więc być koniecznością i czymś, czego nie uniknie się przy dążeniu do sukcesu. infografika pokazująca efekty pozycjonowania sklepu internetowego

Audyt SEO - sprawdź jak dobrze jest zoptymalizowana twoja strona pod wyszukiwarkę Google

Aby strona internetowa była dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania i potrafiła zawalczyć o tę widoczność z konkurencją, musi spełniać szereg wymogów. Każdy z nich da się logicznie wytłumaczyć i jak najbardziej zrozumieć. Mowa tutaj o jej odpowiedniej budowie, optymalizacji, a wreszcie i o prędkości ładowania się oraz profilu linków, który powinien być atrakcyjny, ale zarazem nienachalny. Ważne jest, aby już na starcie wiedzieć, jak bardzo jest się przygotowanym do pozycjonowania. Odpowiedzi na to proste pytanie jest w stanie dostarczyć profesjonalny audyt SEO. Umiejętnie przeprowadzony, potrafi ocenić mocne i słabe strony konkretnej witryny i skonfrontować je z tym, co w danym momencie jest uznawane za standard, a co jest w stanie wybić ją na tle całej konkurencji. Nastawia się on przy tym na pomoc witrynie w osiągnięciu sukcesu. Sukcesu rozumianego przez poprawę jej widoczności w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu w jej obrębie i idących w parze z nim konwersji (sprzedaży).

Audyt strony www przeprowadza agencja SEO w oparciu o wiele czynników. Jego zadaniem jest dostarczenie zestawu informacji ściśle powiązanych z pozycjonowaniem, ale też wskazanie zmian koniecznych do wdrożenia celem optymalnego działania w jego obrębie. Skupia się on przy tym na:

  • stronie internetowej, a zatem jej budowie (kodzie) oraz optymalizacji względem SEO
  • prędkości działania - szybkie wczytywanie się strony głównej i podstron to dziś podstawa
  • profilu linków, a zatem tego, gdzie mówi się o stronie (bezpośrednio na nią wskazując) i czy strony odsyłające do niej mają jakąś wartość
  • analizie słów kluczowych, która pozwoli dobrać tę najbardziej optymalne i zweryfikować te już wybrane
  • analizie konkurencji, którą w końcu trzeba pokonać w drodze ku sukcesowi
Audyt SEO jest ważnym elementem skutecznego pozycjonowania. Najczęściej przeprowadza się go przed jego rozpoczęciem, przy zmianie firmy pozycjonującej czy też gruntownej przebudowie strony internetowej. Często zaś korzysta się z niego rutynowo i profilaktycznie, co jakiś czas. Jeżeli korzystasz już z usług firmy, która pozycjonuje Twoją stronę nic nie stoi na przeszkodzie, aby za pomocą naszego audytu zweryfikować działania tej firmy i upewnić się, że wykonują rzetelnie powierzone im zadanie.

Pozycjonowanie w Google lokalne i regionalne

Pozycjonowanie stron www jest procesem wielowątkowym i skomplikowanym, działającym w obrębie wielu różnych płaszczyzn. Składają się na nie setki różnych czynników, każdy z których niejako determinuje obecność strony internetowej na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Te jednak często nie są ogólne i szeroko pojęte, a nakierowane na osoby poszukujące czegoś w kontekście konkretnej miejscowości. Celując w takową tak naprawdę decyduje się na pozycjonowanie lokalne. W nim z kolei skupia się na najlepszej widoczności w wynikach wyszukiwania właśnie dla konkretnego miejsca. Google aktualnie ściśle powiązuje obszar działania konkretnej firmy z tym, gdzie użytkownicy szukają czegoś. Rynek lokalny jest więc takim, na którym coraz bardziej opłaca się skupiać. Inwestując w pozycjonowanie regionalne trzeba oczywiście odpowiednio dobrać frazy i nastawić się na akcentowanie działań właśnie lokalnych. Wtedy też tego typu pozycjonowanie okaże się skuteczne. Warto skorzystać z Google Moja Firma, które świetnie sprawdza się w działaniach lokalnych, dlatego oprócz treści na stronie serwisów naszych klientów poprawiamy ich wizytówki aby zapewnić im jak najlepsze pozycje w Google.

napisy z branży seo

Pozycjonowanie nastawione na rynek lokalny powstało przede wszystkim z myślą o usługodawcach działających w ściśle określonym obszarze. Takich, którzy nastawiają się na pozyskiwanie klientów właśnie z jego obrębu. Wymaga odpowiedniego podejścia i nie tylko dobrania właściwych fraz, ale i właściwego zoptymalizowania witryny. Skuteczne pozycjonowanie w tym przypadku zakłada silne ukierunkowanie się na branżę, w której się działa i konkurencję w konkretnym miejscu. Jest zwykle skuteczniejsze, ale i zarazem najtańsze. Pozwala efektywnie pozyskać klientów z bezpośredniej okolicy. Jeżeli więc jesteś na to właśnie nastawiony, z pewnością zainteresuje Cię nasza oferta w tym kontekście. Zwłaszcza że gwarantuje ona nie tylko efekty w postaci wysokich pozycji, ale też szeroko pojętą satysfakcję.